Subject: Edastame taotluse liiklusvälise tegevus loa saamiseks Harjumaa , Saku vald, Tõdva küla riigitee nr 11240 Tõdva-Hageri tee km 2,22-2,64 teemaal ja tee kaitsevööndis.
From: "Veli Hannus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 12:08:34 +0200

Tere!

Edastame taotluse liiklusvälise tegevus loa saamiseks   Harjumaa , Saku
vald, Tõdva küla  riigitee nr 11240 Tõdva-Hageri tee km 2,22-2,64 teemaal
ja tee kaitsevööndis.

Lugupidamisega

Veli Hannus

juhatuse liige

INSTWORK OÜ

Põrguvälja tee 30, Rae küla, Rae vald

75310 Harjumaa

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

mobile : +37253001503

 <http://www.instwork.ee/> www.instwork.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.